Uitwisselingsconcert Sterksel & Helenaveen

Op zaterdagavond 27 oktober zal een stukje Helenaveen naar Sterksel komen. De plaatselijke fanfare Wilona uit dit prachtige, natuurrijke dorp in de Peel komt naar Dorpshuis Valentijn in Sterksel om een uitwisseling te houden met de fanfare van Muziekvereniging De Heerlijkheid Sterksel. Ondanks dat beide verenigingen een rijke historie hebben is het de eerste keer dat Wilona & De Heerlijkheid een uitwisseling hebben. Dus de muzikanten uit Helenaveen maken tijdens deze avond hun debuut op Sterkselse grond.

Tijdens het uitwisselingsconcert zal eerst de fanfare uit Sterksel spelen onder leiding van Frits Mennen. Na een korte pauze zal de fanfare uit Helenaveen optreden onder leiding van Peter Geraets. De avond zal afgesloten worden door enkele gezamenlijke werken wat voor een mooie sluitstuk van het concert zal zorgen. Beide verenigingen brengen tijdens het uitwisselingsconcert een aantrekkelijk programma met een mix van populaire en originele fanfarenummers.

Tijdens deze zaterdagavond 27 oktober bent u welkom vanaf 19.45 uur in Dorpshuis Valentijn te Sterksel. Het concert zal beginnen om 20.00 uur.
Iedereen is op van harte welkom en entree is natuurlijk helemaal gratis!

Noteer daarnaast ook alvast zondagmiddag 4 november in je agenda, want dan houd de slagwerkgroep van Muziekvereniging De Heerlijkheid een uitwisseling met Slagwerkgroep Juliana uit Waalre. Ook dan zal de locatie Dorpshuis Valentijn zijn.