Kerstmarkt // 23 dec. 2018

Zoals beloofd: in 2018 zeker weer kerstshoppen in Sterksel!
Beleef het o-zo-heerlijke-warme-kerstgevoel, onder het genot van muziek lekker snuffelen tussen de kraampjes!

Verenigingen, particulieren en ondernemers krijgen een ‘podium’ om aandacht te vragen voor bepaalde onderwerpen of verkochten allerlei producten; de diversiteit zal er ook dit jaar weer zijn! Denk hierbij aan van die dikke warme kersttruien, door een echte vakvrouw gemaakte kerstdecoratie, bling bling sieraden, houten fabricaten als kerstbomen en poppenspul, glitter & glamour make-up voor de feestdagen, healthy pleasures zeer gezond zo voor de kerst, goeie gloeiend hete Snert, monnikenwerk decoraties voor in de boom, proverijen, home made hebben dingen… en ga zo maar door!!

Mocht u nog een plekje willen huren voor uw snuisterijen?! Weer er dan snel bij en mail naar kerstmarktsterksel@outlook.com

Uiteraard… waar de Muziekvereniging iets organiseert is MUZIEK, want muziek verbindt!
We hebben een hele lijst aan optredens van o.a. onze Jeugdfanfare, Gèr van Huis, The Blue Band, Bloe Noots en DQ-dance!