Gecancelde events Muziekvereniging de Heerlijkheid Sterksel vanwege Coronavirus

Gezien de status van het Coronavirus en op advies van RIVM en KNMO (Koninklijke Nederlandse Muziekorganisatie) hebben wij doen besluiten om de geplande activiteiten ongeacht het aantal deelnemers en bezoekers t/m Pasen te annuleren. Onze muziekgezelschappen, fanfare en slagwerkgroep houden al sinds vorige week geen repetitie meer wat deze evenementen ook niet meer mogelijk maakt. Gezondheid van onze muzikanten en u allen staat hierbij voorop.
Dorpse Drums, een slagwerk spektakel dat een veelbelovend programma had van zowel binnen dorps als buiten dorps zal naar een ander moment verplaatst worden, naar alle waarschijnlijkheid in 2021. Dorpse Trek, een heerlijke paaslunch onder het genot van een muzikale invulling van onze fanfare valt eveneens voor nu geheel van de planning in ons 75e jubileum jaar. Ook wij hadden het graag gezien om met deze mooie evenementen het jaar feestelijk van start te gaan. Volg ons via social media en op onze website voor updates over 2020, HET Jubileumjaar van Muziekvereniging de Heerlijkheid Sterksel. We hopen dit alsnog met jullie allen te kunnen vieren, we zullen de komende tijd zien wat de toekomst ons brengt. Dank aan allen voor het begrip en blijf gezond!

Geplaatst in Geen categorie