Bestuur & werkgroepen

In onze vereniging vinden we het belangrijk om alle leden te betrekken bij alle activiteiten en taken die plaatsvinden. Naast het maken van muziek geven we daarom iedereen de kans om in het bestuur of in een werkgroep aan te sluiten. Hoe ziet onze vereniging er uit?

Het bestuur van Muziekvereniging De Heerlijkheid Sterksel bestaat uit vijf leden:

Netta van Gastel (voorzitter)
Tom Strijbos
Rob Reiling
Joris Reiling
Steffie Verstappen

De vereniging bevat de volgende werkgroepen:

PR:
Alles wat je tegenkomt van de muziekvereninging wordt bedacht, gemaakt en geschreven door de PR werkgroep. Te beginnen bij deze website, maar natuurlijk ook alles wat je leest op social media en de nieuwsbrieven. Heb je nieuwtjes van de vereniging of leuke ideeën, neem dan contact op met PR of sluit je bij hen aan!

Jeugd:
Een hele belangrijke werkgroep, want de jeugd heeft de toekomst! De jeugd werkgroep heeft contact met de jeugdleden en ouders, met de muziekschool en met de school over het opzetten van projecten. Wil je muziekles volgen? Neem dan contact op met de jeugd werkgroep!

Financieel:
Van contributie tot budgetten en van subsidie tot begrotingen. De financiële werkgroep draait er haar hand niet voor om! Een werkgroep die er voor zorgt dat onze mooie muziekvereniging al zoveel jaren bestaat en kan bestaan.

Muziekcommissies:
Zowel de slagwerkgroep als de fanfare heeft een eigen muziekcommissie. Deze commissie zoekt nieuwe muziekstukken uit, plant concerten en uitwisselingen en geeft invulling aan de optredens. Ook komen de muziekcommissies, inclusief dirigenten, regelmatig samen om de fanfare en slagwerkgroep met elkaar te verbinden.

Ledencomité:
Het ledencomité is er in leuke en minder leuke tijden voor alle leden. Ze zorgt ervoor dat de vereniging betrokken is bij alle belangrijke levensgebeurtenissen van de leden. Ook jubilarissen worden door het ledencomité elk jaar in het zonnetje gezet.

Sponsorcommissie:
De sponsorcommissie zorgt er onder andere voor dat we als vereniging kunnen blijven bestaan. Ze trekt nieuwe sponsoren aan en onderhoudt het contact met hen. En wat zijn we blij met onze trouwe sponsoren!

Kledingcommissie:
De kledingcommissie zorgt ervoor dat we als muziekvereniging er altijd netjes bij lopen. Broek te groot of te klein? Geen probleem, de kledingcommissie staat voor je klaar!

Jubileumcommissie 2025:
Zet 2025 alvast groot in je agenda, want dan is er weer een jubileumjaar! De muziekvereniging bestaat dan 80 jaar. Dit zal groots gevierd worden! Houd onze socials de komende tijd in de gaten.

Contact opnemen met een van de werkgroepen? Dit kun je doen door te mailen naar het secretariaat: secretariaat@muziekverenigingsterksel.nl