19 juni Music for All Kids Sterksel

Komt dat zien, komt dat horen … wil jij als eerste weten wie over 15 jaar de muzikale noten verzorgd in ons dorp?? Kom dan kijken en luisteren op maandag 19 juni naar Music for All Kids om 18h30 in Dorpshuis Valentijn.

Zie hieronder de meestgestelde vragen:

Wat betekent dat nu weer … “Music for All Kids”??

• Muziek gemaakt door en voor kinderen, maar ook voor papa, mama, broer, zus, opa, oma, oom, tante, buurman, buurvrouw, etc

Maar die kinderen kunnen toch niet allemaal muziek maken??

• Jazeker wel, de afgelopen maanden hebben alle leerlingen van groep 1 t/m 6 muziekles gehad olv Anusia Witte in samenwerking met Rick Muziekschool & Muziekvereniging De Heerlijkheid

Waarom krijgen de kinderen muziekles??

• Muziek is belangrijk voor de algemene ontwikkeling van elk kind, muziek maakt slim. De overheid pleit erg voor meer muziek in de klas, daarom hebben wij als Muziekvereniging de kans gegrepen om dit samen met Basisschool de Talententoren en Rick Muziekschool invulling te geven! Hierin hebben wij Anusia Witte, onze dirigente van de Jeugdfanfare, bereid gevonden deze lessen op zich te nemen,

Maar hoe maken de kids dan muziek??

• Er wordt vanalles gebruikt om muziek te maken; blikjes, stokjes, blokjes, klokkenspellen, boomwhackers

Boomwackers, wat zijn dat nu weer??

• Tsja, dan kun je het beste even komen kijken op 19 juni

Wie treden er nog meer op tijdens deze avond??

• Naast de kinderen, meesters & juffen, zal ook het fanfare orkest optreden aangevuld met de jeugdfanfare en wij zijn benieuwd naar het muzikale talent van het publiek!

Maar dan duurt het toch veel te lang en het is al weer vroeg bedtijd??

• We starten om 18h30 tot uiterlijk 19h30, zodat de kids op tijd in bed kunnen liggen

Wat kost het dan, om hierbij aanwezig te zijn??

• Toegang deze avond is helemaal gratisss!

Kortom, alleen maar redenen om te komen. Mocht u nog meer vragen hebben, kunt u altijd terecht bij Muziekvereniging De Heerlijkheid, die deze avond organiseren.

Wij rekenen erop dat u alle muzikanten komt aanmoedigen op deze avond!!

Music for all Kids 2017_V2_klein