Donateursactie Muziekvereniging Sterksel van start

Vanaf de week van 2 oktober zullen leden van Muziekvereniging bij u langskomen voor onze jaarlijkse donateursactie. Wij hopen hierbij op uw bijdrage voor onze muzikale vereniging, zodat wij deze bloeiende kunnen houden!

Gelukkig vinden veel mensen in Sterksel onze Muziekvereniging onmisbaar voor ons dorp. Denk daarbij maar eens aan alle activiteiten en evenementen die door onze Muziekvereniging worden opgeluisterd, zoals carnaval, kermis, koningsdag, dodenherdenking en kerstmis.

Gelukkig ook beseffen de meesten van u dat een Muziekvereniging als de onze onmogelijk kan bestaan zonder financiële steun van buitenaf. Men hoeft daarbij alleen maar stil te staan bij de aanzienlijke kosten van het onderhoud en vernieuwing van uniformen & instrumenten als ook de kosten voor de opleiding van muzikanten. Al meer dan 70 jaar bewijst de Muziekvereniging een van de meest bloeiende verenigingen van Sterksel te zijn; vele jonge Sterkselnaren in opleiding, groeiend ledenaantal en drukbezochte, gezellige activiteiten!!!

Naast een kleine bijdrage kunt ook lid worden van de “Club van 50”. Vele Sterkselnaren en ook mensen van buitenaf zijn inmiddels lid van deze club waarmee zij loyaliteit en enthousiasme naar onze vereniging extra willen benadrukken. Wij nodigen u graag uit om deel uit te maken van deze club!! Het lidmaatschap voor de Club van 50 bedraagt jaarlijks minimaal €. 25,-. Voor meer informatie omtrent toetreding kunt u terecht bij de collectant. Natuurlijk wordt uw deelname tot onze “CLUB VAN 50” zeer gewaardeerd!!

Mocht u onverhoopt niet thuis zijn bij ons bezoek, dan kunt u uw bijdrage uiteraard ook overmaken via bank NL37 RABO 0149 3023 71.

Ook nodigen wij u van harte uit voor spetterende activiteiten die de komende tijd weer op onze agenda staan, zoals een nieuw initiatief met een Concert in Kerst-sfeer op zaterdagavond 23 december in de kerk van Sterksel.

Mocht u vragen hebben over onze Muziekvereniging kunt u terecht bij een van de collectanten of contact opnemen via secretariaat@muziekverenigingsterksel.nl