Blog archief

Tijd voor muziek!

We mogen weer!! Dus, tijd voor muziek! Onze leden hebben alweer enkele gezamenlijke repetities achter de rug, dus tijd om plannen te maken! Mooie concerten en activiteiten plannen, we gaan er weer voor! Heb jij ook zin om samen muziek

Kerstival!

Oproep kramen Kerstival

Na een periode waarin weinig sociale activiteiten plaatsvonden beginnen we graag meteen mooie samenwerking tussen Muziekvereniging de Heerlijkheid en het Centrum voor Epilepsie Woonzorg van Kempenhaeghe. In het verleden organiseerden wij beide regelmatig kerstmarkten. Nu worden de handen ineen geslagen en

LOS STERKSOL

De zomer bijna voorbij, tijd voor een gezellig weekend waar alle bewoners uit Sterksel samen kunnen komen! Op 4 en 5 september slaan Leuk! Op Sterksel en Muziekvereniging de Heerlijkheid Sterksel de handen ineen voor een unieke samenwerking. Eindelijk weer

Gecancelde events Muziekvereniging de Heerlijkheid Sterksel vanwege Coronavirus

Gezien de status van het Coronavirus en op advies van RIVM en KNMO (Koninklijke Nederlandse Muziekorganisatie) hebben wij doen besluiten om de geplande activiteiten ongeacht het aantal deelnemers en bezoekers t/m Pasen te annuleren. Onze muziekgezelschappen, fanfare en slagwerkgroep houden

Geplaatst in Geen categorie

75 jaar Muziekvereniging de Heerlijkheid Sterksel!

TROMGEROFFEL EN TROPETGESCHAL!!! 2020 gaat onze Muziekvereniging de Heerlijkheid Sterksel haar 75e jubileumjaar in! Dit jubileum laten wij natuurlijk niet zomaar voorbijgaan,met als resultaat een bomvolle planning dit jaar! Uiteraard hoort bij een speciaal jaar een speciaal thema: Dorps!

Kerstmarkt 22 Dec. 2019

Na de gezellige editie van vorig jaar, organiseert ‘Muziekvereniging de Heerlijkheid’ uit Sterksel ook dit jaar weer een kerstmarkt. De opzet zal hetzelfde zijn als voorgaande jaren, namelijk het verzorgen van een gezellige en muzikale middag voor de inwoners van

De Heerlijkheid juli 2019

Concert Jeugd muziekdag