75 jaar Muziekvereniging de Heerlijkheid Sterksel!

TROMGEROFFEL EN TROPETGESCHAL!!! 2020 gaat onze Muziekvereniging de Heerlijkheid Sterksel haar 75e jubileumjaar in! Dit jubileum laten wij natuurlijk niet zomaar voorbijgaan,met als resultaat een bomvolle planning dit jaar! Uiteraard hoort bij een speciaal jaar een speciaal thema: Dorps! Met dit thema zetten wij onze blik op wat dorp dorps maakt en wat Sterksel Sterksels maakt. ‘Dorps’ zul je dan ook op vele wijzen tegenkomen dit jaar! Wij trappen het spectaculaire jaar af met Dorpse Drums op 5 april en sluiten af met de Dorps Finale in november! Wat deze evenementen in gaan houden zal nog in detail bekend worden gemaakt, houd daarvoor de socialmedia (Facebook en instagram) in de gaten! Wij kijken er in ieder geval erg naar uit en zien jullie graag op onze Dorpse feestjes!

De data:
DORPSE DRUMS 5 april
Geniet van hoogstaand slagwerk uit Sterksel en omstreken!
DORPSE TREK 13 april (tweede paasdag)
Op z’n paasbest; muzikale lunch voor jong en oud!
FEESTWEEKEND:
DORPSE DEUNTJES 13 juni
Hét Sterkselse tentfeest!
DORPS UITJE 14 juni
Een vette band, lekker eten, een kinderplein, EK voetbal kijken,… een zondag voor iedereen!

DORPS FINALE, 6 en 7 november

Sfeervol hoogtepunt van het jubileumjaar, laat je verrassen door dit grandioos concert!