Holy Night! 23 december 2017

FB_Holy_Night_BannerZaterdagavond 23 december zal er een uniek concert plaatsvinden in Sterksel, een uniek concert in kerstsferen! Van tevoren in de stemming komen op het kerkplein met een warme chocomel of glühwein en daarna wegdromen met mooie klanken en lichteffecten in een prachtige omgeving. U bent er toch zeker ook bij?

Muziekvereniging De Heerlijkheid uit Sterksel en de Sterkselse Parochie zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden, vanaf het moment dat Pastoor Verhoeven in 1945 de fanfare oprichtte en hij destijds de eerste dirigent en de eerste voorzitter was. Kerstmis in 2017 is voor H. Catharina van Alexandrië kerk een jubileum moment, want deze parochiekerk werd 90 jaar geleden op Kerstmis 1927 in gebruik genomen. Een prachtige gelegenheid om op zaterdagavond 23 december een concert in kerstsfeer te geven in de kerk van Sterksel, Holy Night!

Het concert wordt verzorgd door de fanfare & slagwerkgroep van Muziekvereniging De Heerlijkheid, waarbij zij muziek in kerststemming ten gehore brengen en daarbij ondersteund worden door zangeres Veerle Henkens. Wellicht herinnert u haar nog van de Jubileummis @SterkselCity. Het concert zal geïnspireerd zijn op de ervaringen van Theater@SterkselCity bij Kempenhaeghe, met verschillende uitdagende optredens, varierend in diversiteit aan ensembles en instrumenten. Uiteraard kunnen we nog niet alle verrassingen vertellen, maar de voorbereidingen beloven nu al onvergetelijke, fabelachtige momenten …

De kerk zal verfraaid worden met diverse licht-effecten en versierd worden in een idyllisch, unieke kerstsfeer. Buiten de kerk wordt het kerkplein omgetoverd tot een sfeervol ontvangstplein met een knisperend vuurtje en een glaasje glühwein, diverse lekkernijen door verenigingen en muzikale noot door onze eigen jeugdfanfare! Vanaf 19h00 bent u welkom op het kerkplein om alvast in de stemming te komen en het concert zal starten om 20h00 uur.

Wilt u met een sprookjesachtig gevoel de kerstdagen ingaan, zorg dan dat u zo snel mogelijk in het bezit komt van een van de toegangskaarten. De kaarten kosten 6 euro per stuk, waarvan een deel ten goede komt van de Parochie, en zijn verkrijgbaar bij Spar Sterksel en via info@muziekverenigingsterksel.nl

Wij hopen u allemaal te ontmoeten op zaterdagavond 23 december! Mocht u nou geen genoeg krijgen van Kerstmis? Geen paniek, ook op kerstavond en eerste kerstdag kunt u gewoon terecht in de kerk voor een Heilige Mis!

Kerst Sample DEF V2 - Klein

Geplaatst in Nieuws